Hodinky Victorinox FieldForce Classic Chrono 241929

Kód: IH5509
Doprava ZADARMO
Parametre
Sklo
Sklo
zafírový antireflex
Typ
Stojček
quartz
Vodeodolnosť
Vodeodolnosť
100 m/10 bar
Rozmer
42x11.9 mm
Viac parametrov

Parametre produktu:

Obecné

Pohlavie:
Pánske
Značka:
Victorinox
Kolekcia:
FieldForce Classic Chrono
Záruka:
24 mesiacov
Vodeodolnosť:
100 m/10 bar
Hmotnosť:
95.4 g
Krajina pôvodu:
Švajcarsko

Číselník

Typ:
analógový
Farba:
modrá SuperLuminova
Luminiscencia:
rúčky a indexy
Typ:
SuperLuminova

Náramok

Materiál:
koža
Pracka:
preklápacia
Šírka:
21 mm
Farba:
čierná

Púzdro

Materiál:
oceľ (316L)
Priemer:
42 mm
Hrúbka:
11.9 mm
Sklo:
zafírový antireflex
Luneta:
pevná
tachymeter
oceľ/hliník
Korunka:
vyťahovacie
Povrch:
brúsený

Stojček

Typ:
quartz
Kaliber:
Ronda 5030.D
Priemer:
28.00 mm
Hrúbka:
4.40 mm

Funkcie

Chronograf
Tachymeter
Dátum

Obsah balenia:

  • originálne hodinky
  • originálna krabička (typ sa líši v závislosti od kolekcie hodiniek)
  • multi-jazyčný návod na obsluhu
  • návod na obsluhu
  • karta medzinárodnej záruky
  • brožúra medzinárodnej záruky

victorinox

Keď roku 1884 Karl Elsener v malebnej dedine Ibach, situované v podhorí švajčiarskych álp, otvoril dielňu na výrobu príborov, len ťažko mohol tušiť, že stojí pri zrode spoločnosti, ktorá sa neskôr zaradí medzi najrešpektovanejšie svojho druhu.

Aj keď je pravdou, že od príborov k hodinárskemu tovaru a armádnym nožom sa zdala byť dlhá cesta. Netrvalo ale dlho a Karl sa stal dvorným dodávateľom vojenských nožov pre tamojšie armádu. Roku 1909 Karl svoju spoločnosť nazval ako Victoria, čím si uctil pamiatku svojej matky. Nedlho po objave nerezovej ocele ale názov upravil na dnešný Victorinox (od inox = nehrdzavejúca oceľ).

V aktuálnej ponuke nájdete ako quartzové modely, tak aj hodinky s mechanickým strojčekom. Hoci spoločnosť nie je súčasťou konglomerátu Swatch Group, u veľkého percenta svojich hodiniek používa špičkové strojčeky ETA.

Trefou do čierneho bolo v roku 2014 uvedenie modelového radu I.N.O.X., neobyčajne odolných hodiniek, ktoré boli pred uvedením na trh podrobené 130 záťažovým testom. Vysporiadať sa museli napríklad s horúcim vodným kúpeľom alebo tuhým mrazom, boli tiež vystavené pôsobeniu agresívnych kyselín. O nesmiernej popularite tohto modelového radu najlepšie svedčí jej rozširovanie, nedávno pribudli aj dámske modely.

Dnes spoločnosť vo svojich pobočkách zamestnáva vyše tisícku ľudí a z výrobných liniek na trh mieri na dvadsaťpäť miliónov kusov tovaru, ktorý je distribuované vo viac ako stovke krajín sveta.